חזור

פרויקט שהתחיל ב2014, עם הרעיון לאסוף את הדיירים ולהסביר להם מה זו התחדשות עירונית, ולחבר אותם למסר ״השנים עשו את שלהן… הגיע הזמן להתחדש״. תהליך מיתוג לדיירים, ניהול הדיאלוג הרגשי מולם והבנה כי זה לא רק ה Brand Style, אלא גם ה Brand Operation. הבנת מסע הלקוח והיכולת לייצר רגשות אמיתיים של תקווה והגשמת חלום. משם המעבר לשיווק הדירות. זה הצריך התאמת השפה לנקודת זמן נתונה ולסוג הפרסונות של קהלי המטרה, ולתת לכולם להבין כי הפרויקט הכי נחשק בתל אביב, בלב ליבה הפועם, הוא Arto.ניגשנו מתוך הבנה של חיים בלב הפועם של תל אביב, עיר בת 100 שנה שנראית כאילו היא נולדה אתמול. 24/7 של חיים, של אומנות, של להיות… של לחיות! הלוגו מסמל את האומנות, כך גם שם המותג. הצבעוניות מאפשרת לאומנות לקבל ביטוי וכך גם הקונספט. אין ספק שהצצה מסבירה את הכל. תהנו!