אסטרטגיה עסקית

שירותי האסטרטגיה העסקית שלנו מיועדים לסייע לחברות לפרוץ קדימה על ידי אסטרטגיות חדשניות שיכולות להניע קדימה ולמקסם הצלחה. ב-360up אנו מבינים כי כל חברה פועלת בסביבה עסקית ייחודית, שיש לאפיין אותה, להכיר אותה, וקיימת חשיבות לעבודה צמודה עם הלקוחות על מנת לזהות את הצרכים והאתגרים בסביבה דינאמית מתפתחת ותחרותית.

מחקר

שירותי המחקר שלנו מבוססים חקר מוח במטרה להבין את התנהגות הצרכנים. אנו מתבססים על הממצאים החדשניים ביותר באמצעות הנוירומרקטינג (שילוב בין חקר המוח לבין השיווק) וזאת על מנת להבין לעומק איך המוח של הצרכנים שלנו עובד, כיצד הם מקבלים החלטות, ומה מוביל את ההתנהלות שלהם ואת עולם הערכים שלהם ובעיקר את קבלת ההחלטות שלהם. האפשרות שלנו לפתח אסטרטגיות אפקטיביות מותאמות לצרכים הספציפיים של המותגים מאפשרות לחברות להתקדם אט אט לעבר החזון והשגת היעדים.

שיווק

ב-360up אנחנו מציעים שני מסלולים של שירותי שיווק עבור החברות, בכפוף לצרכים השונים והמשתנים שלהם. חברות שלהן יש מנהל שיווק, אנו מבצעים עבודה מקיפה בשילוב עם מנהל השיווק, מפתחים אסטרטגיות שיווקיות מתאימות המאושרות על ידי מנהל השיווק הבכיר, ומעבירים לביצוע מלא על פי צרכי תכנית העבודה. ביצוע הפעילויות השיווקיות נעשה תחת קורת גג אחת מה שמאפשר אינטגרציה וניתוח הנתונים גם תוך כדי תנועה. הצוות שלנו שותף מלא ועובד בצמידות עם מנהל השיווק של החברה.

מדיה חברתית

בעולם הדיגיטלי העכשווי, שיווק אפקטיבי דורש גישה אסטרטגית חדשנית המביאה אג’נדה חדשה בהשוואה לשיטות המסורתיות. ב360UP אנו פועלים בשני מישורים: המישור הראשון – יצירת מעורבות לקוח, המאפשרת פעילות בכל הפלטפורמות הרלוונטיות ללקוח, קביעת מתווה השיח, יצירת תוכן מעניין, יצירת הדיאלוג והתמקדות רבה בלעורר רגשות המגבירים מעורבות לקוח במדיה החברתית וכפועל יוצא מכך גם למותג. המישור השני – הפעילות הממומנת שההתמקדות שלה היא בקמפיינים דיגיטליים חכמים ועל כך נפרט בפרק PPC.

נוירומרקטינג

חשיבות הבנת השיקולים וההתרחשות שנעשים במוח הצרכן שלנו היא משמעותית ליצירת הדיאלוג שלנו עם הצרכנים שלנו ובעיקר מה שמנחה אותנו לנהל אותם נכון מתוך הבנת תהליך קבלת ההחלטות שלהם. כשאנו מדברים על קבלת החלטות אנו חייבים להבין כי ההחלטות לא מתקבלות באמת על ידי האדם עצמו. מרביתם מתקבלות כתוצאה של השפעה מהסביבה.מה משפיע, איך משפיע, איזה מלל גורם לאיזה תחושה, איזה צבע מעורר רגש, איזה שילוב של מלל וצבע וכו’ הם תורה שלמה שיש להבין אותה, לדעת להתנהל איתה, לצרוך אותה, ולעדכן אותה כל הזמן ולאורך זמן כל עוד אנחנו מותג חי ונושם.

שפת מותג

ב-360up, אנו ערים לחשיבות הקריטית של תדמית מותג חזקה ומבודלת. אנו פועלים על בסיס מחקר ואפיון מעמיק ולימוד קהלי המטרה עימם המותג רוצה לנהל דיאלוג, כיצד הם חושבים, כיצד הם פועלים, כיצד ניתן לגרום להם להתרגש ברמה הגבוהה ביותר ולייצר מערכת יחסים שמקורה בהתאהבות במותג ובסיפור שלו.
על פי תפיסת עולמנו, מיתוג הוא מעבר ללוגו, צבעים ופונטים. הוא עולם שלם העוסק בתפיסת המוח את מיצוב המותג – אותו מיצוב שאנו רוצים לשוות למותג ושקהלי המטרה יתפסו אותו באופן אליו כיוונו. יתרה מכך, בניית ספר מותג מגולל את סיפור המותג, הערכים שלו, כללי ההתנהלות שלו, כיצד הוא לובש צורה בכל נקודות המגע של השיח, כיצד הוא שומר על שיח בקול אחיד, מה המינון ומה התדירות של השיח. מיתוג הוא עולם שלם של הנחיות המאפשרות לשפה לייצר נכסיות וזכירות גבוהה בעיקר על ידי התרגשות.

חוויית הלקוח

ב-360up, אנו מאמינים כי כל האינטראקציה בין המותג לקהלי המטרה הינה הזדמנות ליצירת חווית מיוחדת ומשפיעה. שירותי חווית הלקוח שלנו נבנו בקפידה כדי לסייע לעסקים ולחברות לספק מסעות לקוח מדויקים המעודדים שביעות רצון, נאמנות והמלצות.באמצעות סדנאות חוויית הלקוח שלנו, אנחנו מצליחים לרדת לעומק, לפרק ולפלח את ערכי המותג (הפונקציונלים והרגשיים), אנו יודעים להגדיר את מפת האמפתיה של הלקוח וזו של העובד, לבחון את הדו שיח ואת החוט המקשר המהווה בסיס לדיאלוג הריגשי בכל נקודות המגע לרבות נקודות המגע של העובדים כשגרירים והפיכת הלקוחות ללקוחות אוהדי מותג ונאמנים ברמות הגבוהות ביותר.

שיווק דיגיטלי

בנוף הדיגיטלי של היום, שיווק דיגיטלי אפקטיבי מחייב גישה אסטרטגית חדשנית החורגת מהדרכים המסורתיות. ב-360up, אנחנו מתמחים ביצירת קמפיינים לשיווק דיגיטלי מבוססי נתונים ומחקרי מוח, המאפשרים הבנת תפיסת הלקוח וקבלת ההחלטות ומייצרים חיבור רגשי של הצרכנים אל המותג וערכיו.

אפיון ועיצוב חווית המשתמש (ux/ui)

חווית המשתמש (UX) ועיצוב ממשק המשתמש (UI) הינם שני תחומים מרכזיים בתכנון ובבניית ממשקי המשתמש של אתרים ויישומים דיגיטליים. 

החשיבות של UX UI הינה תולדה של השינויים המהירים במנגנוני צריכת המידע לצד השינויים בהתנהגות הצרכנים המצריכים הקדשת תשומת לב רבה להנגשת חווית הגלישה בצורה אופטימלית לצרכי הגולש. 

חווית משתמש אופטימלית מובילה לרמת שביעות רצון גבוהה יותר בקרב הלקוחות ומונעת נטישה.

תפעול המותג

בשוק התחרותי כיום, יציבות המותג והשפעתו מהוות מפתח להצלחה עסקית. חלק מיציבותו נעוץ בתפעול המותג והיישום הזהיר והמוצלח של כללי המותג בתהליכי העבודה היומיומיים, מאפשר למותג להיות מוצלח ולייצר ערך ונכסיות.

בחברת 360up, אנו מקפידים להתייחס לכל פרט קטן בתהליך על מנת להבטיח שתפעול המותג ייושם בצורה מוקפדת בכל הקשור באספקט הביצוע. 

כמומחים בתחום, אנו מבינים את חשיבות הביצוע המדויק והמתקדם בפרטים הקטנים, המאפשר שילוב מוצלח של תכניות פעולה ומערכות שירות, מה שמביא לחוויית לקוח ברמה גבוהה. 

מעורבות לקוח

יצירת מעורבות לקוח גבוהה היא מטרה מרכזית של חברות כיום. נגדיל ונאמר שהיא עומדת במרכז המתווה של אסטרטגיות השיווק והמכירות. 

אנו מאמינים שעל מנת להשיג מעורבות מירבית של הלקוחות, חשוב לתת להם תחושת שייכות והשפעה על המותג, ולהציע להם חוויות חיוביות ואמיצות.

ניתוח עסקי

כחלק מפעולות הניהול, ברור ומובן כי התכנון הינו שלב קריטי. על מנת שנוכל כמנהלים לתכנן, אנחנו חייבים לאסוף נתונים של פעילות החברה/המותג, ללמוד את החברה העסקית, לנתח ולהבין את ההזדמנויות, לבצע ניתוח SWOT מעמיק, להבין את הנתונים הכלכליים וכל הפרמטרים הנדרשים לבצע תוכנית עסקית. ללא הניתוח העסקי לא נוכל לייצר תובנות שיווקיות ולהפיק אסטרטגיה שתאפשר לנו להגיע ליעדים שהצבנו ולהבין שהם יעדים ריאלים.

תוכן

מאז ומעולם היה ברור כי התוכן הוא המלך. ההבנה של העוצמה בשימוש בתוכן הולכת ומתגברת ואין ספק שעם התפתחות הבינה המלאכותית ומקצועות המחר יוצרי התוכן יהיו ברי המזל והטובים ביניהם יכבשו את טרקליני התעסוקה של העתיד. החוכמה, מעבר ליצירתיות מופתית, היא לדעת להתאים את התוכן לקהלי המטרה. היכולת ללמוד את תפיסת השפעת סיפור המותג על המוח של הצרכן שלנו, היא המהות. ההחלטות אינן מתקבלות במוחו של הצרכן במרבית המקרים, וההבנה איך הסביבה ואופי הסיפור פועלים על המוח שלו הן המפתח.

התנהגות צרכנים

הבנת התנהגות הצרכנים הינה מפתח קריטי להצלחת המותג וכפועל יוצא מכך להצלחת החברה. תחום מחקר התנהגות הצרכנים מתפתח בצעדי ענק וואף עומד במרכז תחומי השיווק והפסיכולוגיה. הטכנולוגיות המתקדמות כיום מאפשרות לנו להבין את התנהגות הצרכנים ברמות עמוקות ומקיפות יותר מאי פעם. בעזרת מחקר מבוסס מוח ונוירומרקטינג, אנחנו יכולים לזהות את המניעים הפנימיים שמעצבים את החלטות הצרכנים, ולהשתמש בתובנות אלו כדי לפתח אסטרטגיות שיווק ממוקדות ומשוכללות.

פרסום

בתחום פעילות הפרסום, המוקד שלנו הוא השילוב המלא של אסטרטגיות פרסום בכל הפלטפורמות, הן ברשת והן מחוץ לה, על מנת למקסם את חשיפת המותג ולהביא לתוצאות הרצויות. אנחנו מבינים את החשיבות של שיח בקול אחיד המאפשר יצירת נוכחות מרשימה של המותג.