ניתוח עסקי

כחלק מפעולות הניהול, ברור ומובן כי התכנון הינו שלב קריטי. על מנת שנוכל כמנהלים לתכנן, אנחנו חייבים לאסוף נתונים של פעילות החברה/המותג, ללמוד את החברה העסקית, לנתח ולהבין את ההזדמנויות, לבצע ניתוח SWOT מעמיק, להבין את הנתונים הכלכליים וכל הפרמטרים הנדרשים לבצע תוכנית עסקית. ללא הניתוח העסקי לא נוכל לייצר תובנות שיווקיות ולהפיק אסטרטגיה שתאפשר לנו להגיע ליעדים שהצבנו ולהבין שהם יעדים ריאלים.

ניתוח השוק מסייע לנו להבין את המתמטיקה של התחרות, לזהות תחרות ישירה ועקיפה, ולקבוע את פעולת המתחרים בשוק. הודות לכך, אנו משתמשים בכלים ובנתונים שלמדנו ואף מצליחים לזהות את ההזדמנויות הקיימות בשוק ולתעדף אותן.

למרות התיעדוף אנו מפעילים מערך בקרה ומשקיעים מאמץ לאיסוף מידע וניתוח נתונים שיאפשר לנו להגיב למצבים שונים שיכולים להיווצר כתוצאה מדינאמיות השוק והתקופה המאתגרת.

אנו מבצעים מחקרי שוק מקיפים ובהמשך לכך קובעים את מפל האסטרטגיה ובהתאם לכך את תכניות העבודה ואת התכנון, לצד כלי בקרה וכלי מדידה.

let's createBusiness Analysistogether.