מעורבות לקוח

יצירת מעורבות לקוח גבוהה היא מטרה מרכזית של חברות כיום. נגדיל ונאמר שהיא עומדת במרכז המתווה של אסטרטגיות השיווק והמכירות.

אנו מאמינים שעל מנת להשיג מעורבות מירבית של הלקוחות, חשוב לתת להם תחושת שייכות והשפעה על המותג, ולהציע להם חוויות חיוביות ואמיצות.

אחת הדרכים ליצירת מעורבות לקוח גבוהה היא באמצעות תוכן מדיה חברתית ייחודי ומרתק. במאגר נרחב של רשתות החברתיות, אנו דואגים להפיץ תוכן מגוון שמשדר את המסרים של המותג בצורה יעילה ומרתקת. באמצעות תמונות, סרטונים, פוסטים וסטורייז, ניתן להפוך את הקהל לחלק מהסיפור של המותג ולהעניק להם הרגשת השפעה ושייכות.

דרך נוספת ליצור מעורבות לקוח היא באמצעות הקנייה חוויתית. כאשר לקוח משתמש במוצר או נעזר בשירות הוא מאפשר להעביר את החוויה באופן בו הוא משאיר רושם עמוק בלב הלקוחות האחרים שנחשפים למידע ששיתף במדיה החברתית. עיקרון זה זהה לפעילות משפיענים שמשתפים (כגון UNBOXING).

אנו מקפידים לייצר פעילויות חוויתיות רבות במטרה לאפשר ללקוחות את תחושת ההתרגשות לצד האותנטיות שהכל בר השגה ואמיתי ומתרחש כאן ועכשיו. זה יכול להיות גם שלהם אם רק יחליטו.

אלמנט נוסף שמסייע לנו ליצירת מעורבות גבוהה הינו יצירת תכנים ייחודיים בפעילות במסגרת קהילות. במסגרת פעילות זו אנו חושבים על קריאטיב ייחודי ומשתמשים באלמנטים שונים שאליהם אנו יוצקים תוכן מעניין וחוויתי. בין האלמנטים: תחרויות, אירועים מיוחדים, שילוב של טרנדים ושל חדשנות.

let's createConsumer Engagementtogether.