חוויית לקוח

ב-360up, אנו מאמינים כי כל האינטראקציה בין המותג לקהלי המטרה הינה הזדמנות ליצירת חווית מיוחדת ומשפיעה. שירותי חווית הלקוח שלנו נבנו בקפידה כדי לסייע לעסקים ולחברות לספק מסעות לקוח מדויקים המעודדים שביעות רצון, נאמנות והמלצות.

באמצעות סדנאות חוויית הלקוח שלנו, אנחנו מצליחים לרדת לעומק, לפרק ולפלח את ערכי המותג (הפונקציונלים והרגשיים), אנו יודעים להגדיר את מפת האמפתיה של הלקוח וזו של העובד, לבחון את הדו שיח ואת החוט המקשר המהווה בסיס לדיאלוג הריגשי בכל נקודות המגע לרבות נקודות המגע של העובדים כשגרירים והפיכת הלקוחות ללקוחות אוהדי מותג ונאמנים ברמות הגבוהות ביותר.

במהלך הסדנאות שלנו, אנחנו מגדירים את קהלי המטרה, מאפייני הפרסונות שלהם, אנו מנתחים את ערכי המותג ומזהים הרכיבים המרכזיים המגדירים את זהות המותג והבידול שלו. אנחנו בודקים את תכונות המותג, ערכיו ומבצעים מסעות לקוח, מזהים את חלונות ההזדמנות, מאגדים את חלון ההזדמנויות ועורכים אופטימיזציה שלהם עד לקביעת תיעדופים בהיבטים של ROI.

בנוסף, אנחנו מבצעים ניתוח קהלי יעד לרכישת ידע מעמיק על הצרכים, הרצונות, נקודות הכאב, המטרות, הפרשנויות, וההתנהגות שלהם. על ידי פיתוח של פרסונות מדויקות, אנחנו יוצרים פרופילים של לקוחות המשמשים כמצפן ליצירת חוויות אישיות ותכולה מותאמת.

ניתוח מפת האמפתיה של הלקוח (VOC) וזו של העובד (VOE) הינו רכיב מרכזי בסדנאות חוויית הלקוח שלנו. אנחנו משתמשים במשוב ובתובנות של לקוחות ועובדים כדי לחשוף נקודות כאב ומקדמי שביעות רצון והזדמנויות לשיפור. על ידי חיבור רגשי בין ציפיות הלקוחות והחוויות של העובדים, אנחנו יוצרים סביבה המביאה לחווית לקוח מעצימה, מתקדמת ומרתקת.

כדי לכמת ולמדוד את ההשפעה של אסטרטגיות חוויית הלקוח שלנו, אנחנו פיתחנו מדדים אשר יודעים לחשב את העוצמה של המילים בדיאלוג עם קהלי המטרה. באמצעות ניתוח זה, אנחנו חושפים את המילים הכי משפיעות עבור כל קהל יעד ומאפשרות המרות מירביות.

סדנאות חוויית הלקוח שלנו מסתכמות בקטלוג ההזדמנויות, תיעדוף ההזדמנויות, בניית תכנית עבודה והמלצות, ,וגאנט לביצוע. נציין כי אנו מסכמים את המחקר שהוגדר (לקוחות קיימים/ לקוחות פוטנציאלים/ צרכנים וכו’)

תהליך זה הוא תהליך הכרחי לבניית מיתוג ופעילות שיווקית נושאת פרי.

תהליך חווית הלקוח הינו תהליך יסודי בתהליך העבודה שלנו, יום יום שעה שעה. אנו עובדים לפיו ומשרישים אותו גם בקרב הלקוחות שלנו.

let's createa great customer experiencetogether.