נוירומרקטינג

חשיבות הבנת השיקולים וההתרחשות שנעשים במוח הצרכן שלנו היא משמעותית ליצירת הדיאלוג שלנו עם הצרכנים שלנו ובעיקר מה שמנחה אותנו לנהל אותם נכון מתוך הבנת תהליך קבלת ההחלטות שלהם. כשאנו מדברים על קבלת החלטות אנו חייבים להבין כי ההחלטות לא מתקבלות באמת על ידי האדם עצמו. מרביתם מתקבלות כתוצאה של השפעה מהסביבה. מה משפיע, איך משפיע, איזה מלל גורם לאיזה תחושה, איזה צבע מעורר רגש, איזה שילוב של מלל וצבע וכו’ הם תורה שלמה שיש להבין אותה, לדעת להתנהל איתה, לצרוך אותה, ולעדכן אותה כל הזמן ולאורך זמן כל עוד אנחנו מותג חי ונושם. באמצעות הנוירומרקטינג ניתן לדייק ולהבין סוגי פרסונות, תגובות למצבים רגשיים שונים, זיהוי האני הכוזב אצל הצרכנים, ולקבל מפת דרכים ברורה לשיח הרגשי. יצירת קמפיינים שיווקיים מדויקים מתאפשרת על ידי שימוש בכלי זה וההבנה של התהליכים בכל נקודת זמן נתונה. נוירומרקטינג הינה גישה מדעית רב-תחומית המשלבת עקרונות ממדעי המוח, מדע הפסיכולוגיה והשיווק. הגישה הזו מאפשרת לנו להרחיב את שיטות חקירות השוק המסורתיות ולגלות את הרגשות והתהליכים הקוגניטיביים הנמצאים בבסיס ההתנהגות הצרכנית. על ידי טכניקות מתקדמות כגון מעקב אחרי העין, מדידות ביומטריות והתמונות הקריאולוגיות, אנחנו רואים לעומק איך הצרכנים מגיבים למוצרים/מצבים שונים. באמצעות מדידות של התגובות הפיזיולוגיות כגון קצב לב, נשימות ופעילות המוח (אזורי הערות), אנו יכולים לקבוע בוודאות את ההשפעה הרגשית האמיתית של מודעות פרסום, עיצוב מוצר, חוויות מותג ועוד. צוות הנוירומרקטינג שלנו מנתח את המידע הזה במטרה לזהות דפוסים ויחסים בין התגובות המוחיות (אזורי ערות) והעדפות הצרכניות. באמצעות שירותי הנוירומרקטינג שלנו, אנחנו מספקים המלצות מעשיות לייעול קמפיינים שיווקיים ולשיפור התוצאות של הפעילות. אנחנו מסייעים לחברות להצליח באמצעות היכולת שלנו לדייק את המסר המתנהל עם הצרכנים/לקוחות, התמונות וחוויות המותג הכוללות שלהם כדי להתאים לרצונות והעדפות התת-מודע של קהלי המטרה. בעזרת הבנה עמוקה זו של ההתנהגות הצרכנית, עסקים יכולים לקבל החלטות מבוססות נתונים שמגבירות התערבות, מעלות את רמת האמון במותג ומשיגות את התוצאות הפיננסיות המבוקשות.
let's createneuromarketingtogether.