מדיה חברתית

בעולם הדיגיטלי העכשווי, שיווק אפקטיבי דורש גישה אסטרטגית חדשנית המביאה אג’נדה חדשה בהשוואה לשיטות המסורתיות. ב360UP אנו פועלים בשני מישורים: המישור הראשון – יצירת מעורבות לקוח, המאפשרת פעילות בכל הפלטפורמות הרלוונטיות ללקוח, קביעת מתווה השיח, יצירת תוכן מעניין, יצירת הדיאלוג והתמקדות רבה בלעורר רגשות המגבירים מעורבות לקוח במדיה החברתית וכפועל יוצא מכך גם למותג. המישור השני – הפעילות הממומנת שההתמקדות שלה היא בקמפיינים דיגיטליים חכמים ועל כך נפרט בפרק PPC.

פעילות במישור האורגני שבאה לייצר מעורבות לקוח גבוהה, מתמקדת בצורך לייצר למותג קשר משמעותי ועמוק עם קהל המטרה באמצעות יצירת תוכן רלוונטי ומרתק, הנכנס ללב ולמוח של הקהל.

אנחנו מבינים שכל אדם מתנהג בצורה שונה, ולכן אנו עוקבים אחרי הצורך וההחלטות של קהל המטרה, כדי להבין איך להתקרב אליו בצורה הטובה ביותר.

אחת הדרכים שבהן אנחנו מעצבים את פעילות המדיה החברתית היא יצירת תוכן חכם ומעניין שמעורר את הקהל ומעורר את תחושת הרצון להיות חלק מהשיח. אנחנו יודעים שהקהל אוהב להרגיש חשוב, ולכן אנחנו מתמקדים ביצירת תוכן שמתאים לצרכים ולרגשות שלו.

דרך נוספת בה אנחנו פועלים להעצמת המותג היא שילוב משפיענים לצד בניית קהילות סביב המותג, במטרה להעצים את הקהל ולעודד פעילות ושיתוף פעולה

אנחנו מזהים מי האנשים שיש להם השפעה בתחום ההתמחות של המותג ונעזרים בכישורים שלהם לקידום המסר.

אנחנו כאן כדי לסייע למותג לבנות מערכת יחסים וקשרים משמעותיים וטובים עם קהלי המטרה. אנחנו מאמינים שמפתח ההצלחה במדיה החברתית הוא היכולת ליצור תקשורת אותנטית עם קהלי המטרה.

נשמע מעניין? צרו איתנו קשר כדי לדבר על איך אנחנו יכולים להגיע לרמה חדשה של תוצאות במדיה החברתית.

let's createsocialtogether.